top of page
חיפוש

מה צריך לדעת כדי לעצב את הסלון המושלם?

כשזה מגיע ליצירת מרחב הסלון המושלם, כל פרט חשוב. בתוך הלב של הבית שלכם, הסלון הוא ההשתקפות של הסגנון והאישיות שלכם. כדי להשיג אווירה הרמונית ומזמינה, עיצוב הסלון הוא המפתח.

במאמר הזה ניתן כמה טיפים חשובים כדי לעצב את הסלון המושלם, תוך התמקדות בפריטי ריהוט מרכזיים שיעזרו לכם לצור את המרחב המדויק לכם.


1. הגדירו את הסגנון שאתם רוצים:

לפני שתצאו למסע עיצוב הסלון שלכם, הקדישו רגע להגדיר את הסגנון שלכם. בין אם אתם נוטים לכיוון מודרני, מסורתי, נורדי או כפרי, הסגנון שתבחרו ישמש לכם  בסיס איתן להחלטות העיצוביות. 

2. שלבו את החלל עם הריהוט הנכון:

בחללי מגורים קטנים יותר, בחירת ריהוט היא מהלך אסטרטגי חשוב. מזנון, סלון, שולחן ורהיטים גדולים תופסים חלק גדול מהמרחב וחשוב שיהיו להן אפשרויות אחסון רב תכליתיות ועיצוב שתואם את הסגנון שבחרתם.

בחרו את הרהיטים האלו בהתחשב בכך שישמשו גם כמקום אחסון/עיצוב ייחודי לביצ או משתמש לתפקיד נוסף.

3. צרו נקודת מיקוד במרחב:

סלון מעוצב צריך להיות נקודת מיקוד שמושכת תשומת לב ומעגנת את המרחב. שקלו לשלב פריטים שמדברים את הסגנון העיצובי שבחרתם ויהוו נקודה מרכזית בסלון, כגון מזנון מעוצב בצורה מורכבת או שולחן סלון בעיצוב ייחודי. הרהיטים האלו לא רק משפרים את המשיכה החזותית אלא גם משמשים כחלק מרכזי פונקציונלי במרחב הסלון.

4. בחירת פלטת צבעים:

לצבעים הרמוניים תפקיד מרכזי בעיצוב מרחב הסלון והבית בכלל. בחרו פלטת צבעים שמשלימה את הרהיטים שרכשתם או קיימים ויוצרים אווירה מאוזנת. בין אם אתם בוחרים בגוונים ניטרליים ורגועים או מתנסים בצבעים חזקים ונועזים לתחושה חיה יותר, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של רהיטי סלון שיתאימו לצבעים שבחרתם.

5. נוחות היא המפתח:

סלון נוח הוא סלון מסביר פנים, כזה שהשקיעו באפשרויות הישיבה האיכותיות והנוחות שלו, במיקום הרהיטים בחדר, ובאווירה שהוא משרה במרחב שלנו, תזכרו שנוחות היא המפתח וכאשר לא נוח לא נהנה.בחרו רהיטים לסלון בהתחשב גם בנוחות שלהם ולא רק ביופים.



6. תאורה:

אל תזלזלו בכוחה של תאורה בשינוי האווירה בסלון. שלבו כמה סוגי תאורה וגופים כדי ליצור אווירה מרובדת ומזמינה. ניתן להוסיף מנורות רצפה מסוגננות או מנורות תליון מעל שולחן הסלון כדי להאיר את החלל ולשפר את הנראות.

סיכום:

עיצוב הסלון המושלם הוא מאמץ מתגמל הכולל שילוב קפדני של סגנון, פונקציונליות ונוחות. 
השקיעו בכל שלב ותקבלו מרחב סלון נעים ומחבק שיעשה לכם חשק לשהות ולהנות ממנו. מוזמנים להציץ בקולקציות הרהיטים שלנו לעיצוב הסלון שלכם.
12 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו ראשי.png
bottom of page