top of page
חיפוש

איך לבחור את המזנון והשולחן המתאימים למרחב הביתי שלכם?

כשזה מגיע לריהוט הביתי שלכם, יש סיפוק ייחודי בבחירת פריטים מותאמים אישית באופן מושלם לחלל שלכם. במאמר הזה, נתעמק בתהליך של בחירת מזנון ושולחן סלון אשר לא רק מתיישב עם העדפות העיצוב שלכם אלא גם משתלב בצורה חלקה במידות ובסגנון של חלל המגורים שלכם.

1. מדדו והעריכו את המרחב:

לפני הצלילה לתהליך החיפוש, בצעו מדידות מדויקות של הסלון והמרחב שבו יהיו הרהיטים. העריכו את השטח הפנוי למזנון ולשולחן הסלון, תוך התחשבות בזרימת התנועה והקשר בין הרהיטים השונים במרחב. 


2. הגדירו את הסגנון העיצובי בהתאם לסגנון הביתי:

בשלב הבא בחרו את הסגנון העיצוב למזנון והשולחן בהתאם לעיצוב הכללי של הבית, בין אם הסגנון שלכם נוטה לכיוון מודרני, מסורתי או שילוב של שניהם, הגדרת הסגנון העיצובי משמשת כעיקרון מנחה לבחירת הרהיטים, ובעיקר ישפיע על בחירת החומרים, פלטות הצבעים והצורה הכוללת של המזנון והשולחן בסלון.


3. בחרו חומרים מתאימים:

לאחר שבחרתם סגנון עיצובי, לבחירת החומרים יש תפקיד מכריע בבחירת הרהיטים המתאימים לחלל, קחו בחשבון את החומרים הקיימים בביתכם ובחרו באפשרויות המשלימות או מנוגדות להם בצורה הרמונית. בין אם אתם בוחרים בחום עץ, החלקה של מתכת או שילוב של חומרים, ודאו שהבחירות שלך מתאימות לחזון העיצובי של הבית.


כדי למקסם את החלל והשימושיות בו, חשבו על הרעיון של ריהוט רב תכליתי. לדוגמא, מזנון סלון עם אזור בר מובנה או שולחן סלון עם תאי אחסון נסתרים. זה לא רק מוסיף לנראות אלא גם ממקסם את השימוש ברהיטים בסלון.

בהצלחה, במידה ואתם צריכים עזרה אישית בבחירת הרהיטים מהחנות שלנו תוכלו לחייג בשעות הפעילות ולהתייעץ עם המומחים שלנו.
28 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו ראשי.png
bottom of page