top of page
חיפוש

איך לצור הרמוניה בבית

יצירת מרחב ביתי הרמוני היא לא רק בחירה של רהיטים בודדים שתבחרו לבית אלא בנויה על האופן שבו האלמנטים האלו מתאחדים ויוצרים חלל עם אווירה ייחודית ומסוימת. כדי לקדם סביבה שבה כל פריט תורם להרמוניה הכוללת של מרחב המחיה שלך.


התחל בהגדרת נושא או סגנון אחד שינחה את בחירת הריהוט בכל הבית. בין אם אתם נמשכים לאסתטיקה מינימליסטית, לעיצוב כפרי או למראה המודרני, העקביות משמשת בסיס לעקביות ויצירת הרמוניה בבית ומבטיחה לייצר זרימה חלקה ונעימה בין מרחב למרחב בבית.


הרמוניה בסידור הרהיטים בבית קשורה קשר הדוק לפרופורציות ולקנה המידה שלהם. הימנעו מקיצוניות בגודל ובגובה, תוך שאיפה לאיזון שמרגיש נעים חזותית. אם יש לכם ספה גדולה, אזנו אותה עם שולחנות סלון בגודל מתאים ומזנון שיהיה תואם לגודל או ישמור על פרופורציה ביניהם.

ודאו שכל חלק משלים את האחרים מבחינת קנה המידה ויוצר תחושת שיווי משקל בחדר.


שמרו על פלטת צבעים עקבית, עיצוב הרמוני כרוך לעתים קרובות בפלטת הצבעים הנבחרת והעקבית המתבססת ברחבי הבית. בחרו פלטת צבעים שמדברת את הסגנון וההעדפות שלכם,

ושלבו אותם בפריטי הריהוט שונים. זה לא אומר שהכל חייב להיות באותו צבע, אבל צריכה להיות תחושה של לכידות. וריאציות עדינות בתוך פלטת הצבעים שנבחרה יכולות להוסיף עומק ועניין.


אפשרו מעברים חזותיים חלקים בין חדרים על ידי יצירת תחושת זרימה. סדרו רהיטים כך שהעין


תעבור באופן טבעי מאזור אחד למשנהו ללא הפרעה. שקלו את מיקום הרהיטים ביחס לחדרים והמרחב, לדוגמה, יישור הציר של שולחן אוכל עם הכניסה לחדר יכול לשפר את ההמשכיות החזותית.


בנוסף שילוב של מגוון מרקמים יכול להוסיף עומק ועניין. ערבבו חומרים כגון עץ, מתכת ואבן כדי ליצור חוויה משולבת של מרקמים ותחשוות מה שיתרום למראה הויזואלי מחד ויצור תחושת עושר חושי ומזמין.




30 צפיות
לוגו ראשי.png
bottom of page