שאלות ותשובות

שאלות נפוצות על קנייה, משלוחים, והרכבה – כל מה שצריך לדעת לפני ואחרי הרכישה כדי להפוך את חוויית הקנייה שלכם לנוחה ופשוטה יותר.

  • ניתן לבטל עסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה.
    ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר
  • את הבקשה לביטול העסקה.
  • במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר
  • תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית
  • ושעדיין לא חלפו 30 יום מתאריך רכישת המוצר.
    במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החברה ללקוח את כספו
    אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו,
  • הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.

המשלוחים המהירים שלנו מגיעים בין 5-7 ימי עסקים עד לפתח הדלת שלכם.

אחריות של שנה על כלל המוצרים באתר.

  • ניתן לשלם באתר באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי
  • או באמצעות – BIT/PAYPAL
  • ניתן לשלם גם במזומן בהגעה אלינו למחסנים

כרגע אין GIFTCARD באתר אך ניתן לרכוש מוצר עם אריזת מתנה 🙂

לא מצאתם את השאלה הרלוונטית עבורכם? רוצים לשאול אותנו שאלה ספיציפית? צרו איתנו קשר ונענה על הכל.