top of page

שאלות נפוצות ששאלתם

לא מצאתם את השאלה הרלוונטית עבורכם?

רוצים לשאול אותנו שאלה ספיציפית?

צרו איתנו קשר ונענה על הכל :)

  • מהי מדיניות הביטולים וההחזרות שלכם?
    ניתן לבטל עסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 30 יום מתאריך רכישת המוצר. במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החברה ללקוח את כספו אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.
  • תוך כמה זמן מגיע המשלוח?
    המשלוחים המהירים שלנו מגיעים בין 5-7 ימי עסקים עד לפתח הדלת שכם.
  • כמה זמן כוללת האחריות על כל מוצר?
    אחריות של שנה על כלל המוצרים באתר
  • איך ניתן לשלם?
    ניתן לשלם באתר באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי או באמצעות - BIT/PAYPAL ניתן לשלם גם במזומן בהגעה אלינו למחסנים בכתובת- המייסדים, מושב גן יאשיה
  • האם יש לכם GIFTCARD?
    כרגע אין GIFTCARD באתר אך ניתן לרכוש מוצר עם אריזת מתנה :)
שאלות נפוצות: FAQ
לוגו ראשי.png
bottom of page